21 Mart 2007 Çarşamba

Herşeyin başı

Günlüğüme ilk satırları yazmaya başlıyorum. Bu sayfa sayesinde Fransa'da yaşayan, yaşamaya gelen ve geleceklere yol gösterici olması amacıyla öğrendiklerimi, izlenimlerimi, yorumlarımı paylaşacağım. 4 yılı aşkın süredir yaşadığım bu ülkeyi anlatırken kendim de halen keşfetmeye, şaşır(t)maya, anlamaya devam edeceğim...
Ciddi konular olacak, bilgi dolu, yol gösterici... esprili konular olacak eğlendirici, gülümsetici... Ya da "tout simplement" hepimizin her gün yaşadığı sıradan olaylar, konular... Paris'te neler oluyor, kimler gelip geçiyor, nerede ne görülür, ögrenilir, yenir içilir, yapılır... Fransa'ya ve Fransızlara eleştiriler, Fransa'yı ve Fransızları savunmalar... En önemlisi bu ülkede yaşarken bu ülkeyi ve insanlarını anlamaya çalışmak, bunu neden böyle yapıyor'ları sorgulamak... Türklerden de bahsedeceğiz tabii ki... hepsi benim yorumlarım, benim bakış açımla!
Bu blog sayesinde birikmiş anılarımı ve her günlük yaşantımı, Fransa'yla ilgili geçmis, bugün ve geleceğimi, ilgi duyanlarla paylaşmak istiyorum. Blog'uma hoş geldiniz.

Hiç yorum yok: